Bij Orange Peak Company onderscheiden we twee soorten loyaliteit en hebben we twee verschillende benaderingen om loyaliteit te vergroten.
Klantentrouw aan een merk is het vertrouwen tussen uw merk en uw klanten.
Orange Peak Company ontwikkelt klantloyaliteitsprogramma's op basis van gegevens met als doel voor consumenten om deel te nemen.
Onze software, zoals dashboards, apps, performance sheets, email automatiseringsprogramma's, profileringsalgoritmen enzovoort, verhogen de klantenbinding en verlagen daardoor de kosten voor het constant werven van nieuwe klanten.
Met behulp van gedegen data-analyse kunnen we helpen de correlatie tussen klantkenmerken en koopgedrag bloot te leggen. Wanneer dit bekend is, kan de positionering van producten of diensten veel effectiever zijn.
Feit: Het kost 5 keer zoveel om nieuwe klanten te werven als om huidige klanten te behouden. Loyale klanten helpen uw bedrijf sneller te laten groeien dan uw verkoop- en marketingteams kunnen!
Om de loyaliteit van klanten te beïnvloeden, zijn gegevens nodig. Deze gegevensstroom kan worden afgeleid van app's voor klantloyaliteit zoals Orange Peak Company deze ontwikkelt. Via zo'n applicatie creëren we een continu proces van observeren, handelen en leren door alle relevante klantacties bij te houden.
De integratie van realtime aankoopgegevens met historische gegevens om effectieve aanbevelingsaanbiedingen te maken, is een voorbeeld van een dergelijke analyse.
Communiceer met uw klanten om dichter bij hen te komen via mobiele apps, ontwikkel de juiste pushmeldingen om de geselecteerde doelgroep te betrekken.
Op basis van uitgebreide ervaring met klantgegevens maken we apps die zowel voor gegevensverzameling als voor interactie met klanten dienen.
* Voeg loyaliteitsbeloningen toe om uw klanten te betrekken
*Gegevensverzameling van alle aankopen