Hoeveel uitzendkrachten zijn op dit moment actief? Wat is de omzet per week, hoe ontwikkelt deze zich en wat zijn de verschillen met vorig jaar? Wat zijn de verschillen per vestiging, account manager, branche etc.
Worden targets behaald? Wat is de marge en waar liggen de risico’s? Wie gaan er starten en wie gaan er stoppen? Wie moeten we nu benaderen, met welk medium en wat staat daar dan in?
Dit zijn voorbeelden van vragen waarop wij antwoorden geven met onze systemen die we ten minste dagelijks actualiseren.
Wij ontwikkelen management informatie systemen voor onze klanten die aansluiten bij de bestaande informatiebehoefte.
Geen standaard rapportages die voor iedereen gelijk zijn omdat uw behoefte anders is dan die van andere organisaties.
Daarnaast verschilt het regelmatig binnen organisaties. De ene afdeling is de andere niet. Onze processen zijn hierop gebouwd.
U maakt enerzijds gebruik van onze schaalbare processen die de data verwerken en anderzijds van onze branchekennis waarmee we in nauwe samenwerking met u onze dashboards opbouwen.
We vervangen nagenoeg alle Excel databewerkingen en rapportages in uw organisatie. Deze zijn zeer tijdrovend en bovendien foutgevoelig.
Onze standaardisatie neemt dit weg en verhoogt direct de kwaliteit. We realiseren binnen een aantal weken een eerste versie – het nieuwe fundament van de organisatiebrede informatievoorziening.
Dit fundament is al rijker dan wat in Excel mogelijk was en we blijven het gezamenlijk doorontwikkelen.
Heeft u een afspraak met klanten of leveranciers om informatie aan te leveren? Wij nemen dit over.
Zij krijgen bij ons op het platform toegang tot uw domein en u bepaalt wat ze zien. U hoeft het niet meer zelf te maken, u kan er nu direct mee (samen)werken.
Ons platform fungeert als verdeelstation tussen heel veel systemen. Net als bij de management informatie, profiteert u hier van de infrastructuur die we reeds hebben ontwikkeld en in productie hebben.
We halen de data uit het bronsysteem, slaan de data op, organiseren en verrijken het, draaien het naar de structuur van het target systeem en laden het in.
Systeemleveranciers richten zich op hun kernactiviteit en wij nemen de verantwoordelijkheid van een koppeling met een ander systeem over. We staan in nauw contact met zowel uw organisatie als met supportafdelingen van de betreffende systemen. U zit er zelf dus niet tussen en loopt geen “kastje naar de muur” risico meer.
Wij kiezen de systemen waarmee wij werken zorgvuldig. Er moet schaalpotentie in zitten; als we het bouwen moeten we het vaker kunnen inzetten bij meerdere klanten en dus een propositie kunnen toevoegen aan het pallet van koppelingen. Omdat ons platform tussen de systemen zit, kunnen we de data op uw verzoek alle kanten opsturen. Niet alleen van A naar B, maar ook van A naar C en van B naar D en terug naar A.
Naast het verdelen van de data, controleren we de data ook op volledigheid naar de standaarden van uw targetsysteem. Indien het niet compleet is, sturen we het terug naar de betreffende afdeling of persoon om het aan te vullen. Zo zorgen we ervoor dat de systemen in sync zijn en we de verantwoordelijkheid van herstelwerk op de juiste plek in de organisatie neerleggen (niet alles is de verantwoordelijkheid van een backoffice). Onjuiste data signaleren we en sturen we terug om te herstellen.
Data die we inladen in andere systemen zijn ook beschikbaar om te gebruiken voor onze eigen management informatie. Op deze manier verzorgen voor uw organisatie een volledig geautomatiseerde omgeving van management informatie en systeemkoppelingen. Vanzelfsprekend is het niet noodzakelijk beide te gebruiken.
Voorbeelden van koppelingen zijn:
- ATS/CRM – selectie en recruitment funnel
- Backoffice - verloningen
- Boekhouding - finance
- Planning
- Email-automation
Neem gerust contact met ons op om een overzicht te krijgen met welke systemen wij werken.
Bovendien gaan we graag in gesprek over systemen waar we nog niet mee koppelen maar die voor uw organisatie heel relevant zijn